زمانی برای تفکر

سینما،رسانه،اندیشه

زمانی برای تفکر

سینما،رسانه،اندیشه

ت مثل طنز(شماره۱۰۲)-(اندر حکایات رشته ها)

 اندر حکایات رشته ها

از کلیه دانشجویان با جنبه و بی جنبه خواستاریم پس از مطالعه ی این مطلب خونسردی خود را حفظ کرده ،یک نفس عمیق کشیده و خلاصه .......

1- در ابتدا و به علت علاقه شدید و نامتناهی ما به رشته IT و کامپیوتر این دو رشته رو پردازش می کنیم.ای قبیل دانشجویان از زمره  با کلاس ترین دانشجویان دانشگاه هستند.از احترام خاصی برخوردارند،آخه به هر حال مهندسین جامعه رو تشکیل میدن.فکر می کنن آینده درخشانی در انتظارشونه و البته بی خود فکر میکنن.آینده شغلی این دانشجویان در چشم انداز چند ساله ای که داشتیم می تواند موارد زیر باشد:

گرفتن گاری به دستشان و پرسه زدن در کوچه ها به همراه فریاد : "سی دی کهنه،هارد دیسک کهنه،پلاستیک کهنه،مانیتور سوخته،مـــــــــیـــخریم"

2-مدیریت: بچه های مدیریت کلا زبانزد خوبی هستندو کاری به کار کسی ندارندو سرشون رو می ندازن چایین و می رن و میان.فکر میکنن با بلد شدن دو تا نظریه مدیریت شدن مدیر.

3-زیست شناسی:اصولا کسی رو تحویل نمی گیرن و البته کسی هم اونا رو تحویل نمی گیره.آخه اونا فکر می کنن دارن دکترا می خونن و قراره دکتر بشن و دیگرون هم فکر می کنن که بچه های زیست همش با سوسک و موش و جونورهای این تیپی سرکار دارن و همش در حال کشتن حیوونای بیچاره هستن و کلا شکارچیان جالب قبولی هستند. برای همین میوونه ی خوبی بین هم ندارن.  حرکات غیر بشر دوستانه این دانشجویان در همین جا و از طرف ما محکوم می شود.

جدیدا چیزی به نام انجمن زیست در بین آنها یافت شده است که به فعالیت های علمی می ژردازند و این برای دانشگاه ما یعنی خیلی.

4- کشاورزی: این قبیل دانشجویان بیل به دست همیشه ی پاشو توی زمینه و یه پاشونم توی دانشگاه و البته توضیح خاصی م ندارند.

5- حسابداری: خب... آدم یاد ماشین حساب میوفته.ولی خیلی از دانشجوها معتقدند که این رشته بهتر از مهندسی برق صنعتی شریف هست.از وظایف اصلی این دانشجویان شمردن پول می باشد.این قبیل دانشجویان اصولا بعد از فارغ التحصیلی می فهمند که چه اشتباه بزرگی کرده اند.

6- روانشناسی: چهره های متفکر و به اصطلاح روشنفکر دانشگاه را شامل می شوند.فکر میکنند همه آدم ها رو می شناسند برای همین هم در روابط اجتماعی شان همیشه شکست می خورند.برای همین در صورت رویت این گونه دانشجویی فرار را بر قرار ترجیح دهید.جدیدا در بین این نوع دانشجویی کم یاب نیز چیزی به نام انجمن روانشاسی رویت شده است که ما براشون آرزوی پایداری و دوام می کنیم و حمایت خودمون رو بهشون اعلام میکنیم.

7- الهیات: بروبچز الهیات در علم کلامی بسیار زبده تشریف دارند و به شما پیشنهاد می کنیم باهاشون بحث و جدل نکنید چون درسته غورتتون میدن.فکر می کنن کلید بهشت توی دستاشونه و در این دنیا مامور شدن تا انسان ها را هدایت کنند

8- کتابداری: رشته ای منحصربه فرد در هزاره سوم تاریخ بشر با دانشجویانی عاشق و دلباخته کتابو همچنین چیدن کتاب.

9- علوم اجتماعی: به یه دانشجوی علوم اجتماعی می گن می دونی فرق پفک با هواپیما چیه.طرف می گه پفک خوشمزه تره.خب دیگه تکلیف مشخصه دیگه.

10-جغرافیا:

11-حقوق: شاعر میگه "هر که زورش بیش حقش بیشتر".با بچه های حقوق اصلا هم کلام نشید و در نیوفتید وگرنه یا حقتون خورده می شه یا حقوقتون پایمال می شه.اما دانشجویان دیگر می توانند برای مطالبه حقوق از دست رفته شان به بچه های حقوق مراجعه کنند چون با فوت و فن دریافت حق کاملا آشنا هستند.

12-مهندسی ادبیات: دروصف ادبای دانشگاه هم سخن قابل عرضی را در چنته نداریم. همین بس که بروید شعر هایتان را حفظ کنید و با فردوسی و سعدی و حافظ محشور شوید. 

بقیه رشته ها هم برن آب حوض خالی کنن چون نه دیگه جاش رو داریم نه مطلبی براشون.البته اگه بهشون بر نمی خوره. تماس فرط(شاید هم فرت) 

انتشار: شماره 10۲ - آبان88 – سه نقطه – ستون ت مثل طنز

نظرات 2 + ارسال نظر
V-P-N سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.v-p-n.in

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

لینکدونی ساده و 100% رایگان پائیز سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.paiz.ir/links

آیا مایل هستید وبلاگ یا وب‌سایت شما روزانه صدها بازدیدکننده داشته باشد؟
اینکار فقط در یک دقیقه امکان‌پذیر است، وبلاگ یا وب‌سایت خود را رایگان ثبت کنید.
http://www.paiz.ir/links لینکدونی پائیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد